News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
69 Guests, 0 Users

25-88-DB

Started by CitroenAZU, September 06, 2009, 20:37:51 PM

Previous topic - Next topic

RCUPPER

Hoe is het afgelopen met  de taxatie?

DSC04117 by RCUPPER, on Flickr

DSC04154 by RCUPPER, on Flickr

DSC04162 by RCUPPER, on Flickr
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

CitroenAZU

#31
Je bent met Arnold gespot Hans 😉

'In het wild: Tweemaal Citroën 'besteleend''
http://www.autoweek.nl/nieuws/37817/in-wild-tweemaal-citroen-besteleend via @AutoWeek
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Hans 250

Bijna een half jaar heb ik er al niet in gereden wegens wat kleine mankementjes en een nog te doen lijstje:
Motor lekte uitlaatgassen en klein beetje olie bij de koppen. Uiteindelijk nieuwe zuigerveren, bussen licht gehoond en geperfectioneerd, koppen waren al gedaan dus vandaag alles weer in elkaar gezet. Op de montage van de klepdeksels na en oliewissel en 123 ontsteking klaar voor de start (morgen dus). Ook tussendoor al een olievulpijp gereviseerd met de set van VGS, dus motorisch nu helemaal tip top.
Een paar weken geleden ook een uitgebreide behandeling gedaan met Mike Sanders vet, dus koets en chassis gaan ook nog wel even mee. Ze zal er dus weer bij zijn op de BEM, met verse apekool, nieuw gelakte voorschermpjes en nieuwe velgen en banden. Lekkerrrrrrrr!
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Bertje Beige


Hans 250

Gewoon even de puntjes op de i hoor.
Loopt prima, lekt niet meer! Morgen de 123 erin en afbouwen. Ook nog een klein rondje proefgereden, één achterrem blokkeerde meteen met remmen, nou ja, dus ook de remcilindertjes achter nog even weer gangbaar maken en nieuwe remvloeistof. En dat na twee jaar. Gewoon niet genoeg mee gereden...  Toch maar ombouwen naar dot 5 denk ik, maar dat doe ik later wel weer...
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Dirk D

Dot 5 bevalt mij prima in m'n AK350.
Vandaag weer eens van stal gehaald, remmen gewoon los!
Aanrader.
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

AC432

Dit duo werd gespot vorige week vrijdag richting de bem in Leersum.

MarcoAZU

Welk duo, was het geen trio  8)

AC432

Foto verzenden lukt weer eens niet!!😡

AC432

De halve besteleend op de aanhanger (marco) werd niet opgemerkt door de fotograaf langs de A28 en staat dus niet op deze foto.

RCUPPER

Ik denk dat de fotograaf enkel oog had voor die SCANIA S-serie op de achtergrond.
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Quote from: AC432 on October 01, 2017, 21:43:03 PM
De halve besteleend op de aanhanger (marco) werd niet opgemerkt door de fotograaf langs de A28 en staat dus niet op deze foto.
Halve besteleend  :) ? Er zat anderhalve besteleend op die aanhanger  8)

Geweldige foto!

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Tags: