News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
280 Guests, 0 Users

VL-JD-47

Started by CitroenAZU, September 08, 2009, 18:07:02 PM

Previous topic - Next topic

Geert

't is een kwestie van geduld........

mctommi

Fantastisch werk, gelukkig is er nog zoveel te koop voor besteleenden.......de laatste is 32 jaar geleden gebouwd immers !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

ben weer ff bezig geweest.
kom er achter dat mijn achter scherm toch rot >:(
heb ik net mijn einige orginele op mijn andere gebruikt ??? ???
is er nog iemand hier die er 1 heeft orgineel voor een schapelijke prijs????

de licht val is verkeerd maar er zitten meerdere gaten in.

björn

ik heb gewoon een blaar :D
en ik heb niet eens van die olaz handjes.
maar het scherm is er af.



CitroenAZU

Goed bezig Bjorn!

De vader van Rob Nuis heeft nog twee NOS achterschermen en achterdeuren te koop.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

björn

mooi kun je me iets van een nr of email geven
thanks

björn

#21
heb net rob gesproken en een nr van zijn pa gekregen.
en ik heb er 1
voor wie nog een rechter zoekt of 2 achter deuren nieuw.
ik kan je het nr mailen.

björn

gisteren avond weer wat gedaan.
ik kan met zekerheid zeggen dat hij ooit is op gelapt.
dit rechter achter panneel is van en ak 400.
het is net on der de 250 er in gelsat.
het is lelijk gedaan.
ik weet dat er staar stukjes zijn vanaf het laatste lamp gat.
maar zijn ze er ook van iets hoger?????


destijds haden ze denk ik geen zin om het af te kitten.

en nu zie ook hoe krom de balk is.

CitroenAZU

Bjorn,

wat vaak voorkwam is dat men een compleet AK of AZU paneel kocht en daar alleen het anderste stuk van gebruikte omdat het bovendeel altijd nog wel goed was. Ze werden dus vaak doorgeslepen. Je ziet de restanten, die bovenste stukjes vaak op beurzen liggen...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

björn

ik ga denk ik de oude las naad op knappen en gewoon een replica onderkantje gebruiken.

björn


ben in tussen bezig met uit zoken naar goede ontroetings metodes
want kom niet goed tussen deze 2 stukken metaal met een borstel of dergelijke.

zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of iets ander aan bevelen.
http://www.rustyco.nl/
ik hoor hier vee over vertan of fertan  :?:  :?:

Geert

Ik heb goede ervaringen met Fertan , Is wel mijn eerste projekt waar ik mee bezig ben, maar ik heb het ook gebruikt op de stalen laadbak van mijn MB Sprinter en het werkt erg goed, en conserveert het metaal ook .
't is een kwestie van geduld........

Dirk D

AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

björn

 ;D ik heb me gisteren avond helemaal in gelezen op die site en ga ook voor fertan

björn

ff update met foto's
vorigeweek gedaan.


schoon gemaakt en met las primer in gespoten.
ook wat aan het achter paneel wezen klooien.
wat een plauur bende zeg :?


ik wil het onderste balkje bewaren en hergebruiken.
wat ik kan zien is deze nog goed en orgineel :D

Tags: