News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
174 Guests, 0 Users

AE-32-13

Started by CitroenAZU, August 27, 2009, 14:18:26 PM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

Type; AZU
bouwjaar; 1957
kleur; blauw
bijzonderheden; Model Glacauto, 4 persoons, LPG, Visamotor, Gendarmerie uitvoering. Import uit Frankrijk (Annecy)Speelt mee in Vlaamse TV serie
"De Smaeck van de Keijser"
Meer foto's: http://62.95.94.132/gallery/album78






AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Dirk D

Martijn doet 'm in de verkoop

zie http://markt.2cv.nl/

Goedkoper kun je niet rijden. Deze AZU is aangepast voor dagelijks gebruik en is voorzien van een Visa motor en 12V systeem. Er ligt een 85 liter LPG tank in en dat is best fijn met de huidige benzineprijzen. Aangezien dat de auto van voor 1960 is hoef je er nooit meer mee naar de APK!

Kortom deze auto kost je buiten de aanschaf 50 euro per jaar aan oldtimerverzekering en verder kost ie alleen het gas dat je ermee oprijdt.

Het leuke is dat hij de looks heeft van een 12pk maar wel meekomt in het huidige verkeer. 100-115km/h.

Ik heb de auto sinds 2002 in bezit maar aangezien ze hier in het dorp elk weekend dronken uit de kroeg komen en mijn besteleenden vernielen heb ik geen zin meer om 's nachts 'op scherp' in bed te liggen om te luisteren of er weer niet iets gebeurd. Vandaar dat ik 2 van mijn auto's ga verkopen zodat ik de auto's die ik overhou op eigen erf kan zetten.


Omdat ik de auto bijna 8 jaar dagelijks heb gereden zitten er op het plaatwerk hier en daar wel een paar roestplekjes, maar niets ernstigs. Alleen het linkerachterscherm is flink aangetast door roest maar er kan eventueel een NOS achterscherm worden bijgeleverd. Tevens is de bestuurderstoel versleten maar ook daar heb ik nog andere bekleding voor. Verder is de voordeur een keer opengewaaid tijdens het rijden maar daar heb ik ook een andere voor.


Vraagprijs Euro 4950.
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

siemenazu

wat zonde!!!

helaas dat portemonnee leeg is :(
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Geert

Quote from: siemenazu on November 24, 2010, 17:41:19 PM
wat zonde!!!

helaas dat portemonnee leeg is :(

Ja, zonde , Hier ook.
't is een kwestie van geduld........

azurblade

jammer martijn! en ja zonde dat zeker.
Alhoewel het vanwege de wekelijkse klussers in de buurt (lees vandalen die alles willen slopen :S) misschien beter is dat hij ergens veilig kan staan bij een nieuw baasje.

Hopelijk kunnen we zijn nieuwe baas snel verwelkomen hier op het forum en weer op diverse meetings en bijeenkomsten aanschouwen :)

Succes met de verkoop martijn!

CitroenAZU

Tsja, het is niet anders.
Stallen is geen optie want dan rij ik er niet meer mee en ik heb vooral auto's om mee te rijden...

Dus daarom toch maar verkopen. En ja, ik zal er best spijt van gaan krijgen...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

siemenazu

kunnen we niet wat aan ruilhandel doen martijn ;D

heb hier nog wel een bx staan! bijna belastingvrij :P

owja je hoeft je ook nooit te vervelen met zo'n ding en je kan je huis verkopen want je woont dan in je garage  ;D ;D ;D ;D

zonder gekheid hopelijk vind hij een goede eigenaar.
ook las ik dat je nog een auto weg doet welke is dat dan ??? ???
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

CitroenAZU

Hoi Siemen, het gaat er juist om dat ik auto's kwijtraak niet bijkoop :-)

De andere die weg gaat is de Ami Super break.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Dirk D

shit! Wat zal je geschrokken zijn.
Met jou zelf alles goed afgelopen?

Dirk D
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

Geert

Het zit je de laatste tijd niet mee met je auto's hé ?
Ik hoop dat je zelf niets hebt opgelopen.
In ieder geval sterkte!!
't is een kwestie van geduld........

azurblade

..phoe zit je inderdaad niet mee maar gelukkig ben je er heelhuids uitgekomen :)





michelidds

Tjee Martijn, gelukkig heelhuids overleefd!  :o :D
Zo zie je maar weer: pluk de dag! Want je weet nooit wat de dag van morgen brengt...
Valt me erg mee wat er gebeurt is, want dit lijkt me alleen gevolg van de exploderende band. Was de auto blijkbaar nog goed op koers te houden. Ik heb moderne auto's zien tollen na zo'n klapper.
Je schreef eerder: "Alleen het linkerachterscherm is flink aangetast door roest maar er kan eventueel een NOS achterscherm worden bijgeleverd." Nou, dat kan dus nu meteen vervangen worden.  ::) Jammer alleen van het achterpaneel en de balk.
Sterkte en gefeliciteerd, Michel  ;)
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

mctommi

Shit happens....arrrggghhhhh....
Sterkte !!!
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Tags: