News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
50 Guests, 0 Users

BE-68-28

Started by CitroenAZU, September 20, 2010, 21:55:49 PM

Previous topic - Next topic

François

Hoi Hans, bedankt voor de informatie! Is er nog een verschil met een AYA.M of AYA 2 blok? Enig voordeel? Anders laat ik het qua techniek misschien toch maar hoe het nu is. Er is ook wat voor te zeggen om op de snelweg mee te komen met het verkeer.
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Citroën C15D 1995
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

jornmetten

Hoi Francois,

Bij Sander Aalderink staat een AZU met 21pk.
Wellicht kan je die proberen, dan weet je hoe het rijdt.

Hans 250

AYA2 is een 2cv4. Dat rijdt in mijn ervaring net zo beroerd. Mijn 25-88-DB had toen ik 'm kocht nog de originele motor en bak. Topsnelheid ook zo rond de 75-80. Toen ook al levensgevaarlijk. Snel is er toen een 2cv6 motor en (trommel)bak in gekomen.
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Tags: